Apibrėžkite savo reikalavimus
Pirmasis žingsnis didinant reklamos gamybą – aiškiai apibrėžti savo reikalavimus. Sudarykite visų elementų, kuriuos norėtumėte matyti kitoje kampanijoje, sąrašą. Sukurkite savo idealios kampanijos "pageidavimų sąrašą" ir turėkite jį omenyje vykstant procesui. Jūsų pageidavimų sąrašas padės jums vadovautis procesu ir nustatyti veiklos prioritetus. Jis taip pat padės priimti svarbius sprendimus viso proceso metu, kad neužstrigtumėte neproduktyviose kilpose. Kuo aiškiau išdėstysite savo poreikius, tuo lengviau bus rasti tinkamus pardavėjus ir partnerius. Taip sutaupysite laiko, pinigų ir sumažinsite riziką. Savo pageidavimų sąrašą netgi galite naudoti norų sąrašui sukurti, kad sukurtumėte RFP (užklausą dėl pasiūlymo) ir surastumėte pardavėjus ir partnerius. Tai taip pat padės standartizuoti procesą ir padaryti jį nuoseklesnį. Reklamos gamyba ir kokybiškos popierinės pakuotės, kiek visa tai kainuoja?
Nustatykite supaprastintą procesą
Nustačius reikalavimus, metas supaprastinti kitos kampanijos kūrimo procesą. Tai apima naujų būdų, kaip dirbti su komanda, paiešką, taip pat naujo požiūrio į kiekvieną kūrybinio proceso etapą permąstymą. Taip pat svarbu prisiminti, kad kiekvienas verslas yra skirtingas. Todėl labai svarbu suprasti savo konkretų darbo procesą ir tai, kaip jį optimizuoti atsižvelgiant į unikalią situaciją. Tai gali būti iššūkis, bet kartu ir neįtikėtina augimo galimybė. Iš naujo pažvelkite į tai, kaip šiuo metu kuriate reklamą, ir nustatykite šiuos dalykus: – Problemas: Problemos – tai pirmieji dalykai, kurių reikia ieškoti racionalizuojant procesą. Jos paprastai būna neveiksmingumo priežastis. – Galimybės: Galimybės – tai dalykai, kurie galėtų būti geresni ir efektyvesni. – Tobulintinos sritys: Tai dalykai, kuriuos norėtumėte pakeisti arba patobulinti, kad padidintumėte našumą. Ar spausdinimas reikalinga paslauga?
Pasirinkite tinkamus komandos narius
Net jei dirbate vienas, vis tiek esate komandos dalis. Todėl svarbu įsitikinti, kad dirbate su tinkamais savo verslui komandos nariais. Tai apima šiuos dalykus: Partneris: Ieškokite partnerio, kuris turi bendrų tikslų ir kuris tinka jūsų projektui. Jei dirbate su pardavėju, įsitikinkite, kad aiškiai žinote savo poreikius ir lūkesčius. Komandos nariai: Įsitikinkite, kad turite tinkamus komandos narius. Tai gali būti išoriniai pardavėjai arba jūsų esami komandos nariai. Pastaba: Jei naudojatės išorės tiekėjo paslaugomis, įsitikinkite, kad turite visą informaciją, kurios jiems reikia, kad sėkmingai užbaigtumėte projektą. Tai apima projekto santrauką, jų sutartį ir tvarkaraštį. Jei dirbate su esamu komandos nariu, įsitikinkite, kad turite aiškius nurodymus, kad visi laikytųsi plano.
Apibrėžkite veiklą ir infrastruktūrą
Supaprastinus procesą, metas apibrėžti kitos kampanijos veiklą ir infrastruktūrą. Į tai įeina šių dalykų apibrėžimas: – Komandos narius: Įsitikinkite, kad jūsų komandoje yra tinkami žmonės. – Įgūdžiai: Įsitikinkite, kad komandos nariai turi įgūdžių, reikalingų veiklai, kurioje jie dalyvaus.