Šiandien žmonės daugybę laiko praleidžia internete, kelis kartus per dieną tikrina savo elektroninius paštus. Pasiekti savo klientą per elektroninį paštą yra puikus būdas užmegzti ryšį, jį stiprinti ir didinti pardavimus.
Naujienlaiškių siuntimas jau išbandytas ne vieno stambaus verslo internete atstovo ir vykdomas ilgus metus, nes gaunami rezultatai pasiteisina. Rinkodaros specialistų nuomone tai būtina marketingo dalis, kuri nėra brangi ar kainuojanti daug laiko ir pastangų. Iš tiesų, naudojantis tinkamomis naujienlaiškių siuntimo platformomis, galima greitai sukurti laiško turinį, jį išsiųsti daugybei adresatų vienu paspaudimu ir gauti analitinius duomenis, kurie padėtų dar geriau pažinti savo vartotoją. Tokia yra vivasend.lt platforma internete.
Kokios galimybės su „Vivasend“?
Šios platformos naudotojai gali kurti ir siųsti laiškus už labai nedidelį mokestį.
Naujienlaiškių siuntimas dar niekada nebuvo toks paprastas!
Užsiregistravus „Vivasend“ sukurkite įtraukiantį turinį su puikiomis nuotraukomis, kurias jūs lengvai perkelsite iš savo elektroninės parduotuvės ar kitų šaltinių internete. Su dizaino programėle galėsite redaguoti nuotraukas, įterpti tekstą ir atlikti daugybę veiksmų, kurių dėka jūsų laiškas taps patrauklus klientui. Taip pat platformoje yra jau paruoštų, stilingų naujienlaiškių šablonų, jums tereikės įkelti savo nuotraukas.
Platformos darbuotojai skiria daug pastangų, tobulindami įvairias technikas tam, kad naujienlaiškiai pasiektų adresatą ir neatsirastų „spam“ dėžutėse.
Išsiųsite laišką vos keliais paspaudimais daugybei adresatų. Bet čia ne pabaiga, toliau turite stebėti, rinkti duomenis ir juos analizuoti, o tam puikiai padės „Vivasend“ analizės programa.
Naujienlaiškių siuntimas kartu su analize
Kai jau išsiuntėte laišką dar ne laikas atsipūsti. Tam, kad naujienlaiškių siuntimas būtų kuo efektyvesnis, atvedantis klientą iki pirkimo, reikia analizuoti duomenis ir stengtis pažinti savo klientą. „Vivasend“ platforma leidžia lengvai tai padaryti. Ji teikia ataskaitas:
-
Kiek laiškų buvo perskaityta.
-
Kuriuo paros metu klientas domisi jūsų turiniu.
-
Kiek paspaudimų buvo ant nuorodos po naujienlaiškio išsiuntimo.
-
Kiek laiškų buvo nepristatyta ir kokios to priežastys.
-
Integruotas „Google Analytics“ atskleidžia, kokie veiksmai buvo atliekami vartotojams atėjus į e-parduotuvę.