Daugelis jaunų įmonių savo veiklą pradeda prekiaudamos internetu. Taip reikia daug mažiau investicijų ir galima pasiekti daug didesnį potencialių pirkėjų ratą. Vis dėlto sukurti savo elektroninę parduotuvę yra nemenkas iššūkis: reikia apgalvoti daugybę svarbių smulkmenų, o kiekvienas pataisymas brangiai kainuoja. Kaip įveikti šią nelengvą užduotį nešvaistant lėšų ir laiko?
Patikimų partnerių pasirinkimas
Elektroninės parduotuvės kūrimas reikalauja patirties – reikia apgalvoti visus sprendimus, nes jie yra tarpusavyje susiję. Pavyzdžiui, prekių filtravimo funkcija atrodo paprasta vartotojui, tačiau pagalvokite – su ta pačia filtrų skale turite susieti skirtingų kategorijų prekes ir visose jose filtras turi veikti tinkamai.
Be to, patikimi ir daug patirties turintys partneriai patars, kokie sprendimai yra reikalingi veiklos pradžioje, o kokius galima atidėti vėlesniam laikui. Kiekvienas funkcionalumas kainuoja, tad pradžioje galima pradėti veiklą ir su paprastesnėmis funkcijomis.
Unikalus dizainas
Dažniausiai pradedantiems verslininkams labiausiai rūpi parduotuvės dizainas. Tik vėliau, įgiję daugiau patirties jie supranta, kad parduoti prekes padeda ne parduotuvės dizainas, o patogumas ir reklama. Žinoma, dizainui taip pat reikia skirti dėmesio, tačiau svarbiausia yra ne tai, kad jis patiktų jums ar būtų labai originalus. Daug svarbiau, kad dizaino sprendimai derėtų su elektroninės parduotuvės funkcijomis.
Skaityti straipsnį “Elektroninės parduotuvės kūrimas – iššūkis jaunam verslui” »