Jei jūs turite savo tinklapį ir norite pritraukti į jį daugiau potencialių pirkėjų, arba jei kada nors domėjotės kaip puslapiai išsikovoja aukštesnes pozicijas Google rezultatų puslapiuose, tikriausiai jau žinote kas yra seo paslaugos. Tačiau ar žinote, nuo ko priklauso seo paslaugos kaina? Šis įkainis gali labai skirtis priklausomai nuo įvairių faktorių, todėl dažnas klientas pamatęs tokią plačią amplitudę tarp visų galimų variantų pasimeta. Kaip įtikinti žmogų už paslaugą mokėti 1000 eurų, kai analogiško pavadinimo paslauga pas kitą specialistą kainuoja vos 50?
Visų pirma reikėtų pradėti nuo to, jog nebūna dvejų tokių pačių SEO optimizacijų – kiekvienas atvejis yra skirtingas ir autentiškas. Todėl ir kaina kiekvienu atveju skirsis. Iš esmės yra du pagrindiniai skirsniai, į kuriuos galima būtų skirstyti SEO optimizaciją – tai vidinė ir išorinė. Neabejotinai beveik visuomet vidinė optimizacija bus kur kas pigesnė, nei išorinė. Tiesa, vidinė optimizacija dažniausiai ir yra mažiau veiksmingai. Tačiau nepaisant visko, ji taip pat yra tiesiog būtina. Jei neatliksite vidinės seo optimizacijos ir iš karto peršoksite į išorinę, gerų rezultatų galite nesitikėti.
Tad iš ko gi susideda vidinė seo optimizacija? Tai yra daugybė faktorių, dauguma iš jų yra tiesiog techniniai dalykai. Visų pirma, pats tinklapis turi užsikrauti ir atvertinėti vidinius puslapius pakankamai greitai. Visų antra, turi būti sutvarkyti raktažodžiai – panaudoti visi galimi aprašymai, sutvarkytos iliustracijos, parašyti atitinkami tekstai, užpildantys puslapį turiniu. Tinklapio struktūra turi būti tvarkinga ir aiški, niekas neturi dubliuotis ar vesti nežinia kur. Reikia sutvarkyti ir tinklapyje esančias nuorodas, patikrinti, jog visos jos būtų veikiančios. Tai yra pagrindiniai darbai, kuriuos seo specialistai atlieka darydami vidinę puslapio optimizaciją.
Kalbant apie išorinę seo optimizaciją, kalba dažniausiai sukasi apie atgalines nuorodas, vedančias į jūsų tinklapį. Kaip bebūtų, tai yra bene svarbiausias paieškos reitingo indikatorius, todėl tam reikia skirti ypatingai daug dėmesio. Dėl to ši paslauga gali nepigiai kainuoti, kadangi gauti kokybiškų atgalinių nuorodų yra sudėtinga ir brangu. Be to, atliekant išorinę seo optimizaciją stengiamasi pagalvoti ir apie kitus gerus signalus duodančius dalykus, pavyzdžiui reklamą. Facebook reklama kaina yra ganėtinai patraukli, o reklamavimasis šiame socialiniame tinkle gali ne tik pritraukti jums tiesioginių lankytojų, bet ir pagerinti pozicijas paieškos rezultatuose, todėl investuoti ir į pašalinius lankytojų srautus yra tikrai verta.